Płatności BLIK to wygodny, szybki i bezpieczny sposób dokonywania transakcji internetowych.
Gdzie i jak korzystać:
Płatności w sklepie stacjonarnym
W celu dokonania płatności w sklepie należy poinformować sprzedawcę o wyborze tej opcji zapłaty, zalogować się do Aplikacji mobilnej – Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w Aplikacji mobilnej za pomocą e-PIN.
Płatności w sklepie internetowym
Aby dokonać płatności w sklepie internetowym, wystarczy włączyć Aplikację mobilną – Nasz Bank, wygenerować kod BLIK, wprowadzić go na stronie sklepu i zatwierdzić przy pomocy e-PIN.
Wypłata z bankomatu bez karty
W celu wypłaty środków pieniężnych z bankomatu należy na ekranie wybrać BLIK, a w Aplikacji mobilnej – Nasz Bank wygenerować kod BLIK, przepisać go na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdzić operację na ekranie telefonu.
Maksymalne Limity obowiązujące w ramach usługi BLIK:
- dla transakcji gotówkowych 3.000 PLN dziennie
- dla transakcji bezgotówkowych 5.000 PLN dziennie
- dla transakcji internetowych 5.000 PLN dziennie
Regulamin korzystania z usługi BLIK »»