• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo
  • Logowanie do systemu IB
Wyszukiwarka
  • Strona główna
  • Oferta
    • Klienci indywidualni
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Rachunek IKE-BS
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Pozostałe instytucje, organizacje, stowarzyszenia, parafie
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
    • Jednostki Samorządu Terytorialnego
    • Pozostałe usługi
      • Aplikacja mobilna Nasz Bank
      • BLIK
      • Usługa mojeID
      • Sm@rt wypłata
      • Przekazy MoneyGram
      • Zlecenia BlueCash
      • Express Elixir
      • Kartosfera
      • Usługa CashBack
      • Płatności mobilne BS Pay (Google Pay)
      • Apple Pay
      • Zastrzeganie dokumentów
      • Sprzedaż terminali POS (Planet Pay)
      • SMS Banking
      • Wynajem skrytek depozytowych
      • DEMO systemu Internet Banking
  • Informacje
    • Stawki WIBID/WIBOR
    • Stawka WIRON
    • BMR - wskaźniki referencyjne
    • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
    • Tarcza Finansowa PFR
      • Tarcza Finansowa PFR 1.0
      • Tarcza Finansowa PFR 2.0
      • Rozliczanie Tarczy Finansowej PFR 2.0
    • PSD2
      • PSD2 - Informacje
      • Raport z dostępności API PSD2
      • TPP
    • Graniczne godziny realizacji zleceń płatniczych
    • Tabela oprocentowania
    • Prowizje i opłaty
    • BFG
    • Tryb rozpatrywania reklamacji, skarg i wniosków
    • Regulaminy i druki do pobrania
  • O Banku
    • Historia
    • Misja Banku
    • Statut Banku
    • Struktura organizacyjna
    • Polityka informacyjna
    • Polityka zarządzania ładem korporacyjnym
    • Archiwum
    • Dane finansowe
  • Władze Banku
  • Kontakt
    • Dane teleadresowe
    • Godziny otwarcia
    • RODO
    • BANKOMATY
    • KOD SWIFT
    • Mapki
  • Mapa strony
Baner
  • Informacje
    • Stawki WIBID/WIBOR
    • Stawka WIRON
    • BMR - wskaźniki referencyjne
    • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
    • Tarcza Finansowa PFR
      • Tarcza Finansowa PFR 1.0
      • Tarcza Finansowa PFR 2.0
      • Rozliczanie Tarczy Finansowej PFR 2.0
    • PSD2
      • PSD2 - Informacje
      • Raport z dostępności API PSD2
      • TPP
    • Graniczne godziny realizacji zleceń płatniczych
    • Tabela oprocentowania
    • Prowizje i opłaty
    • BFG
    • Tryb rozpatrywania reklamacji, skarg i wniosków
    • Regulaminy i druki do pobrania

Bank Spółdzielczy w Gorlicach realizuje zlecenia płatnicze z rachunków Klientów na podstawie dyspozycji Posiadacza rachunku i uznaje zlecenie przyjęte do realizacji w tym samym dniu roboczym, jeżeli złożone zostało w Banku przed godziną graniczną określoną w poniższej Tabeli:

Tab. 1 Polecenia przelewów krajowych w PLN

LP Rodzaj przelewu Placówka Banku (dyspozycje papierowe) System bankowości internetowej
I Przelew wewnętrzny
  Polecenie przelewu wewnętrznego pomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku Spółdzielczym w Gorlicach w godzinach pracy placówki 24 h
II Przelew międzybankowy wychodzący
  ELIXIR1 do godz. 13.00 do godz. 13.30
Express Elixir (natychmiastowy) - od 01.10.2021r.2 w godzinach pracy placówki 24 h
BlueCash (natychmiastowy)2 w godzinach pracy placówki 24 h
SORBNET3 do godz. 15.00 do godz. 15.00
III Przelew międzybankowy przychodzący
  ELIXIR I sesja do godz. 9.00
II sesja do godz. 11.30
III sesja do godz. 15.00
IV sesja do godz. 17.30
I sesja do godz. 9.00
II sesja do godz. 11.30
III sesja do godz. 15.00
IV sesja do godz. 17.30
Express Elixir (natychmiastowy) - od 01.10.2021r. 24 h 24 h
BlueCash 24 h 24 h
SORBNET do godz. 16.00 do godz. 16.00

1 W ciągu dnia Bank realizuje sesje wychodzące następująco: I sesja - 9.00, II sesja - 13.30. Przelewy zlecone po godzinach granicznych oraz w dniu innym niż dzień roboczy obciążą rachunek w dniu ich złożenia, ale będą wykonane w najbliższym dniu roboczym. W systemie bankowości internetowej zlecenia płatnicze mogą być składane przez całą dobę.

2 Zlecenia płatnicze mogą być realizowane jeżeli rachunek bankowy ich odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu Express Elixir / BlueCash oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Wykaz banków - uczestników dostępny jest na stronie internetowej Banku. Zlecenia mogą być realizowane z rachunków bankowych prowadzonych w PLN na rachunki bankowe w innych bankach krajowych prowadzone w PLN.

3 Przelewy są przyjmowane do realizacji wyłącznie w dni robocze od godz. 7.00.


Tab. 2 Polecenia przelewów zagranicznych lub krajowych w walucie obcej

LP

Rodzaj przelewu

Data waluty1

Placówka Banku

System bankowości internetowej

I Przelew wewnętrzny
  Polecenie przelewu wewnętrznego pomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku Spółdzielczym w Gorlicach D w godzinach pracy placówki 24 h
II Przelew wychodzący
II.1 W trybie standardowym:2      
  Polecenie przelewu SEPA, przekazy w walucie EUR D+1 w godzinach pracy placówki, nie później niż 16.15 do godz. 16.15
Pozostałe przekazy D+2 w godzinach pracy placówki, nie później niż 16.15 do godz. 16.15
III Przekaz w trybie pilnym D 12.00 12.00
IV Przelew przychodzący
  Polecenie przelewu przychodzącego na rachunek w Banku Spółdzielczym w Gorlicach D x 17.30

1 D oznacza że zlecenie zostanie zrealizowane w dniu złożenia zlecenia, D+1 oznacza, że zlecenie zostanie zrealizowane w następnym dniu roboczym po złożeniu zlecenia, D+2 oznacza, że zlecenie zostanie zrealizowane w ciągu dwóch dni roboczych po złożeniu zlecenia.

2  Przelewy zlecone po godzinie granicznej oraz w dniu innym niż dzień roboczy obciążą rachunek i są wykonywane w następnym dniu roboczym.

 

Bank BPS BFG BIK KNF ZBP KIR VISA Zakład Usług Informatycznych Novum Sp. z o.o. KZBS
  • Bank Spółdzielczy w Gorlicach

    ul. Stróżowska 1, 38-300 Gorlice

     

  • tel. +48 18 353 54 01

    tel. +48 18 353 72 00

  • e-mail: biuro@bs.gorlice.pl

     

     

© Bank Spółdzielczy w Gorlicach
Realizacja: Verakom
Powered by Quick.CMS
COOKIES

Informujemy, że nasza strona www za pomocą mechanizmu Cookies przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu identyfikacji użytkownika oraz stanu i miejsca przebywania na podstronie www. Możesz wyrazić na to zgodę lub zgody tej odmówić korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę, poprzez jej ustawienia zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z funkcji IB serwisu. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Polityka Cookies

Zamknij