• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo
  • Logowanie do systemu IB
Wyszukiwarka
  • Strona główna
  • Oferta
    • Klienci indywidualni
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Rachunek IKE-BS
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Pozostałe instytucje, organizacje, stowarzyszenia, parafie
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
    • Jednostki Samorządu Terytorialnego
    • Pozostałe usługi
      • Aplikacja mobilna Nasz Bank
      • BLIK
      • Usługa mojeID
      • Sm@rt wypłata
      • Przekazy MoneyGram
      • Zlecenia BlueCash
      • Express Elixir
      • Kartosfera
      • Usługa CashBack
      • Płatności mobilne BS Pay (Google Pay)
      • Apple Pay
      • Zastrzeganie dokumentów
      • Sprzedaż terminali POS (Planet Pay)
      • SMS Banking
      • Wynajem skrytek depozytowych
      • DEMO systemu Internet Banking
  • Informacje
    • Stawki WIBID/WIBOR
    • Stawka WIRON
    • BMR - wskaźniki referencyjne
    • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
    • Tarcza Finansowa PFR
      • Tarcza Finansowa PFR 1.0
      • Tarcza Finansowa PFR 2.0
      • Rozliczanie Tarczy Finansowej PFR 2.0
    • PSD2
      • PSD2 - Informacje
      • Raport z dostępności API PSD2
      • TPP
    • Graniczne godziny realizacji zleceń płatniczych
    • Tabela oprocentowania
    • Prowizje i opłaty
    • BFG
    • Tryb rozpatrywania reklamacji, skarg i wniosków
    • Regulaminy i druki do pobrania
  • O Banku
    • Historia
    • Misja Banku
    • Statut Banku
    • Struktura organizacyjna
    • Polityka informacyjna
    • Polityka zarządzania ładem korporacyjnym
    • Archiwum
    • Dane finansowe
  • Władze Banku
  • Kontakt
    • Dane teleadresowe
    • Godziny otwarcia
    • RODO
    • BANKOMATY
    • KOD SWIFT
    • Mapki
  • Mapa strony
Baner
  • Oferta
    • Klienci indywidualni
      • Rachunki
        • Rachunek ROR
        • Rachunek walutowy
        • Rachunek Talent-Konto
        • Rachunek POL-Konto JUNIOR
        • Rachunek POL-Konto STUDENT
        • Rachunek POL-Konto SENIOR
        • Rachunek POL-Efekt
        • Podstawowy Rachunek Płatniczy
        • Przenoszenie rachunków bankowych
      • Lokaty terminowe
      • Rachunek IKE-BS
      • Kredyty
        • Kredyt odnawialny w ROR
        • Kredyt gotówkowy (konsumpcyjny)
        • Kredyt gotówkowy EKOLOGICZNY
        • Kredyt okazjonalny
        • Kredyt na remonty bieżące mieszkań
        • Kredyt na pozostałe remonty i drobne budownictwo
        • Kredyt mieszkaniowy Mój Dom
        • Uniwersalny kredyt hipoteczny (UKH)
        • Kredyt konsolidacyjny
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
        • Ubezpieczenia majątkowe
        • Ubezpieczenia na życie
        • Ubezpieczenia komunikacyjne
        • Ubezpieczenia turystyczne
        • Dobre praktyki
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
        • Kredyt w rachunku bieżącym
        • Kredyt obrotowy
        • Kredyt Szybka Inwestycja
        • Kredyt na finansowanie działalności rolniczej
        • Kredyt inwestycyjny
        • Kredytowa Linia Hipoteczna
        • Kredyt inwestycyjny Unia Biznes
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
      • Ubezpieczenia
      • Certyfikaty KIR
      • Przekazy zagraniczne
    • Pozostałe instytucje, organizacje, stowarzyszenia, parafie
      • Rachunki
      • Lokaty terminowe
      • Kredyty
      • Karty płatnicze
      • Bankowość elektroniczna
    • Jednostki Samorządu Terytorialnego
    • Pozostałe usługi
      • Aplikacja mobilna Nasz Bank
      • BLIK
      • Usługa mojeID
      • Sm@rt wypłata
      • Przekazy MoneyGram
      • Zlecenia BlueCash
      • Express Elixir
      • Kartosfera
      • Usługa CashBack
      • Płatności mobilne BS Pay (Google Pay)
      • Apple Pay
      • Zastrzeganie dokumentów
      • Sprzedaż terminali POS (Planet Pay)
      • SMS Banking
      • Wynajem skrytek depozytowych
      • DEMO systemu Internet Banking

Bankowość elektroniczna

Rozwój globalnej sieci Internet stworzył miejsce do powstania nowych usług bankowych. Jedną z nich jest usługa Internet Banking, która umożliwia Klientom obsługę rachunków poprzez Internet.

Internet Banking to dostęp do rachunków bez konieczności przychodzenia do placówek Banku, bez kolejek, zbędnych formalności, z dowolnego miejsca, przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Oferowany przez Bank dostęp do konta przez Internet sprawia, że można:

- uzyskać informację o:
* stanie salda i danych szczegółowych rachunków posiadanych w Banku,
* historii operacji na tych rachunkach

- wydrukować fragment historii operacji lub informacje o wybranej operacji
- złożyć dyspozycję przelewu na rachunek obcy, na rachunek ZUS, Urzędu Skarbowego do wysokości dziennego limitu transakcji oraz salda na rachunku
- przeglądać wykaz dyspozycji złożonych poprzez wszystkie dostępne kanały elektroniczne
- przy składaniu dyspozycji przelewu podać przyszłą datę realizacji przelewu oraz w razie potrzeby anulować takie zlecenie przed zadaną datą realizacji
- założyć i modyfikować listę kontrahentów i wykorzystywać ich dane przy wykonywaniu przelewu na rachunek obcy
- założyć i modyfikować zestawy danych płatników oraz wykorzystywać je przy wykonywaniu przelewów na rachunki ZUS i rachunki Urzędów Skarbowych
- szybko i sprawnie doładować telefon komórkowy w dowolnej sieci operatora.

Funkcjonalność i bezpieczeństwo

Wprowadzane operacje przez Internet Banking są w czasie rzeczywistym (online) rejestrowane w systemie bankowym na rachunku Klienta. Podobnie, zmiany wprowadzane na rachunku Klienta przez Bank, są natychmiast widoczne przy obsłudze przez Internet Banking. Ochrona transmitowanych danych oparta jest na nowoczesnych standardach przekazu informacji w Internecie. Dane przesyłane pomiędzy komputerem Klienta i informatycznym systemem bankowym, przesyłane są w postaci zaszyfrowanej, przy użyciu protokołu SSL. Szyfrowanie całości przesyłanych danych gwarantuje tajność ich transmisji.

Terminy związane z technologia bezpieczeństwa:

identyfikator Klienta - unikalny numer nadawany każdemu użytkownikowi systemu przez Bank w chwili uruchomienia usługi,

hasło dostępu - ustalane przez Klienta przy pierwszym logowaniu,

kod autoryzacji – sześciocyfrowy kod przesyłany za pomocą sms.

W trosce o bezpieczeństwo i wygodę korzystania z usługi należy stosować poniższe zasady: po zalogowaniu do usługi należy zawsze sprawdzić, czy połączenie realizowane jest w bezpiecznym trybie, co symbolizuje ikona kłódki, umieszczona na dolnym pasku przeglądarki. Jeśli ikona ta nie pojawia się, należy sprawdzić konfigurację przeglądarki. Jeżeli ikona występuje, należy na nią kliknąć i sprawdzić, czy wyświetlony certyfikat wystawiony jest dla Banku w Gorlicach i jest ważny,

Internet Banking należy obsługiwać korzystając tylko z jednego okna przeglądarki, podczas korzystania z usługi nie należy używać klawiszy nawigacyjnych przeglądarki internetowej (tj. Wstecz, Dalej, Odśwież, Zatrzymaj). Serwis posiada specjalnie przygotowane klawisze i hiperłącza, które zapewniają sprawne poruszanie się po jego stronach, jeżeli połączenie zostanie zerwane (np. z winy operatora telekomunikacyjnego), należy ponownie zalogować się do usługi oraz sprawdzić czy system zapamiętał ostatnie zlecenia, po zakończeniu korzystania z usługi oraz w razie konieczności oddalenia się od komputera należy bezwzględnie wylogować się z serwisu, należy stosować zalecane ustawienia przeglądarki internetowej, które opisane są w Instrukcji Użytkownika "Internetowa Obsługa Rachunku" - Instrukcję można pobrać z naszej strony internetowej.

Uwaga!

Dla zachowania najwyższego poziomu bezpieczeństwa niezbędne jest stosowanie się do zaleceń producenta systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej oraz instalowanie zalecanych przez niego uaktualnień tych programów.

Bank BPS BFG BIK KNF ZBP KIR VISA Zakład Usług Informatycznych Novum Sp. z o.o. KZBS
  • Bank Spółdzielczy w Gorlicach

    ul. Stróżowska 1, 38-300 Gorlice

     

  • tel. +48 18 353 54 01

    tel. +48 18 353 72 00

  • e-mail: biuro@bs.gorlice.pl

     

     

© Bank Spółdzielczy w Gorlicach
Realizacja: Verakom
Powered by Quick.CMS
COOKIES

Informujemy, że nasza strona www za pomocą mechanizmu Cookies przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji przechowywanej w Twoim urządzeniu obsługującym przeglądarkę internetową. Informacje przechowywane są w celu identyfikacji użytkownika oraz stanu i miejsca przebywania na podstronie www. Możesz wyrazić na to zgodę lub zgody tej odmówić korzystając z mechanizmów dostarczanych Ci przez Twoją przeglądarkę, poprzez jej ustawienia zezwalając lub blokując tworzenie plików Cookies. Jednakże wprowadzenie blokady uniemożliwi Ci korzystanie z funkcji IB serwisu. Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w Twoim urządzeniu końcowym i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce: Polityka Cookies

Zamknij