Zmiana Regulaminu dla klientów instytucjonalnych

Szanowni  Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od dnia 14 września 2019r. obowiązywać będzie nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.

Przy czym, niektóre postanowienia wejdą w życie już od 5 maja 2019r. i wynikają z konieczności dostosowania Regulaminu do wymogów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw.

Zgodnie z ww. Ustawą określeni w niej dostawcy usług (m.in. podmioty prowadzące rachunki bankowe oraz podmioty świadczące usługi dostępu do rachunków bankowych) będą mogli za zgodą Klienta lub osoby, którą Klient upoważnił do korzystania z usługi bankowości elektronicznej, inicjować transakcje płatnicze, mieć dostęp do informacji o rachunku płatniczym Klienta oraz potwierdzać dostępność środków na rachunku płatniczym Klienta dla transakcji płatniczej opartej na karcie płatniczej.

Ponadto informujemy, że Bank Spółdzielczy w Gorlicach nie będzie stosował jednorazowych list haseł do autoryzacji zleceń płatniczych z uwagi na nie spełnianie wymogów przedmiotowej Ustawy czyli tzw. wymogu silnego uwierzytelnienia (dwuczynnikowej weryfikacji tożsamości Klienta).

Jednolity tekst Regulaminu otwierania i prowadzenia  rachunków dla klientów instytucjonalnych tutaj »»

W przypadku niezaakceptowania zmian mają Państwo prawo wypowiedzenia umowy rachunku  w terminie 14 dni od otrzymania niniejszej informacji. W przypadku niezłożenia wypowiedzenia w tym terminie, zmiany obowiązują od dnia następującego po upływie ww. okresu 14-dniowego.