Oferta pracy

Zarząd Banku ogłasza nabór na następujące stanowiska:

Doradca Klienta

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nowych i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami Banku
  • aktywna sprzedaż produktów bankowych
  • kompleksowa obsługa klienta w zakresie realizacji usług, w tym transakcji gotówkowych i bezgotówkowych

Wymagania:

  • pozytywne nastawienie do pracy z Klientem
  • zdolności sprzedażowe i analityczne
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja czasu pracy


Aktualizacja 31.03.2025.
Zarząd Banku informuje że rekrutacja na stanowisko Doradca Klienta została zakończona.



Informatyk

Wymagania:

  • podstawowa znajomość sieci komputerowych
  • znajomość systemów z rodziny Windows
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • minimalna znajomość tematyki cyberbezpieczeństwa 


Zgłoszenia w formie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych prosimy kierować na adres: zarzad@bs.gorlice.pl w terminie do 31 marca 2025r.

 

Aktualizacja 31.03.2025. Składanie ofert na stanowisko Informatyka zostaje przedłużone do 30.04.2025r.

 

Klauzula RODO »»