BLIK
Uprzejmie informujemy, że w ramach Aplikacji mobilnej – Nasz Bank uruchomiona została usługa BLIK.
Ważne:
zainstaluj bezpłatną Aplikację mobilną - Nasz Bank (Zakład Usług Informatycznych Novum) ze sklepu Google Play lub App Store i aktywuj na swoim telefonie komórkowym.
Dzięki Usłudze BLIK:
- dokonasz płatności w sklepie stacjonarnym, poinformuj sprzedawcę o wyborze tej opcji, a następnie przejdź do Aplikacji mobilnej, wygeneruj kod BLIK i wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić transakcję w Aplikacji
- dokonasz płatności w sklepie internetowym, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na stronie sklepu i zatwierdź transakcje w Aplikacji mobilnej
- wypłacisz środki w bankomacie, wygeneruj kod BLIK, wpisz na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdź operację na ekranie telefonu.