BLIK

Uprzejmie informujemy, że w ramach Aplikacji mobilnej – Nasz Bank uruchomiona została usługa BLIK.

Ważne:
zainstaluj bezpłatną Aplikację mobilną - Nasz Bank (Zakład Usług Informatycznych  Novum) ze sklepu Google Play lub App Store i aktywuj na swoim telefonie komórkowym.

Dzięki  Usłudze  BLIK:

  1. dokonasz płatności w sklepie stacjonarnym, poinformuj  sprzedawcę o wyborze tej opcji, a następnie przejdź do Aplikacji mobilnej, wygeneruj  kod BLIK i  wprowadzić go na terminalu płatniczym, a następnie zatwierdzić  transakcję w Aplikacji
  2. dokonasz płatności w sklepie internetowym, wygeneruj kod BLIK, wprowadź go na stronie sklepu i zatwierdź transakcje w Aplikacji mobilnej
  3. wypłacisz środki w bankomacie, wygeneruj kod BLIK, wpisz na klawiaturze bankomatu, a następnie zatwierdź operację na ekranie telefonu.