Karty płatnicze dla Klientów detalicznych i firmowych

Z uwagi na zbliżający się okres wakacyjny, a tym samym czas wzmożonych wyjazdów przekazujemy Państwu wskazówki, które pomogą uniknąć problemów płatnościami kartą zwłaszcza podczas podróży zagranicznych.

Alternatywny środek płatniczy

Wybierając się w podróż jeżeli masz taką możliwość zabierz dwie karty płatnicze ( z logo VISA a drugą z logo MasterCard). Dodatkowo warto zaopatrzyć się w gotówkę w lokalnej walucie, ponieważ nie wszystkie karty płatnicze mogą być w danym kraju akceptowane.

Aktualizacja danych kontaktowych w Banku

Dane kontaktowe zwłaszcza numer telefonu są szczególnie ważne w przypadku kiedy transakcja Klienta zostanie wytypowana jako potencjalnie fraudowa.

Transakcje przy użyciu cyfrowych portfeli

Z uwagi na wysokie ryzyko fraudów oraz dbałość o bezpieczeństwo transakcje cyfrowymi portfelami w szczególności w krajach spoza EOG podlegają stałemu monitorowaniu a to może powodować odrzucanie transakcji i blokowanie tokena. Rekomendujemy aby płatności poza granicami Polski w terminalach POS i bankomatach Klienci wykonywali przy użyciu plastiku karty.

W przypadku problemów z dokonaniem płatności kartą Klient ma możliwość uzyskania pomocy na infolinii, czynnej 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem 86 215 50 50.